Στην έρευνα του Cornell University, που δημοσιεύτηκε στη New York Times, μελετήθηκε μια σειρά από κοινωνικούς αλγόριθμους που προκύπτουν από τον τρόπο δικτύωσης 1,3 εκατομμυρίων τυχαίων χρηστών (που δηλώνουν "σε σχέση").
Ο senior προγραμματιστής του Facebookπου ήταν ο βασικός ερευνητής της συγκεκριμένης μελέτης, χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που «σερβίρει» στοχευόμενες διαφημίσεις σε κάθε άτομο, διαπίστωσε ότι άτομα που έχ[..]
Θελετε να συνεχίσετε την ανάγνωση; Πατήστε εδώ
Σχολιάστε!